https://www.traditionrolex.com/42 https://www.traditionrolex.com/42 Termékek - FVH program - Számlázó, raktárkezelő, ügyfél nyilvántartó, adminisztrációs programok, technikai adatbázisok, diagnosztikai eszközök - 3 Sz-s Kft.
Termékek - FVH program - Számlázó, raktárkezelő, ügyfél nyilvántartó, adminisztrációs programok, technikai adatbázisok, diagnosztikai eszközök - 3 Sz-s Kft.
Magyar 
Romanian 
srpski jezik 
English 
2024.12.21, Szombat

Segéd modulok

Vizsgálóhelyi jelentéskészítő modul FVH programhoz

A felülvizsgáló helyi programhoz kapcsolható lekérdező modul, mely elkészíti a hatóság által előírt 5/2002 KFF szabályzat 5. paragrafus (9) bekezdésnek megfelelő statisztikát.

A modul ingyenes.

A program letöltéséhez kattintson ide.

 

  Adatbázis-archiváló modul FVH programhoz

A felülvizsgáló helyi programhoz kapcsolható archiváló modul, mely a porgramban tárolt adatokat biztonságos, kódolt formátumban archiválja.


A modul ingyenes.

A program letöltéséhez kattintson ide.

oldal tetejére

vissza
2020.02.24 13:21

Telepítés

A telepítés megkezdése előtt olvassa el a telepítési útmutatót! Győződjön meg arról, hogy a számítógépen semmilyen vírusellenőrző program nem fut, mert ezek a szoftverek akadályozhatják a telepítés sikeres lefolyását. Ellenőrizze, hogy a számítógép neve csak angol karaktereket tartalmaz-e, illetve nincsenek benne szóköz, ! ? - jelzések.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy az első telepítés után minden újratelepítés csak a felhasználó által írásban (faxon, levélben vagy e-mailben) jelzett okok miatt ismételhető meg, mivel a program szigorúan sorszámozott bizonylatokat kezel. Az adatoknak minden esetben egyezniük kell a felügyeleti adatbázisban szereplőkkel!

A telepítéshez szükséges kódkulcsot a
20 / 230-0851 és a 20 / 230-0852
telefonszámon kérheti.

A program használatával kapcsolatos kérdéseit a
20 / 521-0443
telefonszámon teheti fel.

Megrendelés bejelentése ügyében vagy tájékoztatásért a
20 / 233-0793
telefonszámokat hívja.

Fontos: a 4.0-ról 5.0 verzió bővítés telepítését semmiképpen ne indítsa el addig, amíg meg nem győződött róla, hogy a szükséges kódkulcs rendelkezésére áll! A telepítés megkezdését megelőzően hívja szervizszolgálatunkat az alábbi számok valamelyikén és tájékozódjon!

Kapcsolódó szolgáltatásainkról és díjainkról ide kattintva talál információt.

 oldal tetejére

vissza
2020.02.24 13:21

Megrendelés

Internetes letöltéssel, átutalással fizetve

A telepítőanyag letöltésével egy időben töltse le a megrendelő nyomtatványt is, melyet kitöltve juttasson el hozzánk e-mailen, faxon vagy levélben. Megrendelőlap nélkül egyetlen megrendelést sem fogadunk el. A megrendelő beérkezésének napján átutalásos számlát állítunk ki a megrendelésen megjelölt címre (amennyiben a számlát más címre kéri, azt a megrendelő nyomtatványon tüntesse fel!). A telepítéshez szükséges aktiváló-kulcsot ez esetben csak az átutalt összeg beérkezése után áll módunkban kiadni (faxon küldött banki átutalási bizonylatot vezetői jóváhagyás alapján fogadunk el).

  letöltésért kattintson ide


CD lemezen, postai utánvéttel fizetve

Töltse le a megrendelő nyomtatványt és kitöltve juttassa el hozzánk e-mailen, faxon vagy levélben. Megrendelőlap nélkül egyetlen megrendelést sem fogadunk el. A megrendelő beérkezésének napján regisztráljuk a rendelést és 1 munkanapon belül postára adjuk a lemezt. A küldemény tartalmazza a szoftverről és a kezelési kötségről kiállított készpénzes számlát (amennyiben a számlát más címre kéri, azt a megrendelő nyomtatványon tüntesse fel!). Az aktiváló-kulcsot csak a küldemény átvételét igazoló utánvételi szelvény visszaérkezését követően áll módunkban kiadni.


megrendelőlap letöltése FVH 5.0 megrendelő nyomtatvány
 
A regisztrációs és kezelési költség megrendelésenként 3 980.- Ft + ÁFA

Megrendelés esetén a kitöltött nyomtatványt küldje vissza.
    • e-mailen a zk@3szs.hu címre
    • faxon a (06-1) 419-9914-es számra vagy
    • postán a 1158 Budapest, Jánoshida utca 15. címre.

Figyelmeztetés: hiányosan kitöltött megrendelőlap esetén előfordulhat, a megrendelést nem, vagy csak késve tudjuk teljesíteni. Amennyiben a programot hálózati környezetben kívánja használni, azt kérjük, már a megrendeléskor szíveskedjen a megrendelő nyomtatványon jelezni, mert alapesetben a program kizárólag egy példányban futtatható. Hálózati környezetben történő használat esetén pontosan meg kell adnia, hogy hány darab számítógépen kívánja telepíteni a szoftvert.

Megjegyzés: azokon a helyeken, ahol a korábbi szoftververziót hálózati környezetben használják, ott cégünk ugyanannyi felhasználó számára biztosítja a program frissítés telepítési lehetőségét.

A megrendeléseket azok beérkezési sorrendjében dolgozzuk fel és teljesítjük.

Minden programhoz felhasználói szerződés tartozik, mely igazolja a program jogtisztaságát és tartalmazza a garancia feltételeit. A szerződésben adott határidőn túl
karbantartási szerződés keretében nyújtunk további támogatást.

Telepítéssel kapcsolatos szolgáltatásainkról bővebb információt talál a
szolgáltatás menüpontban.

 oldal tetejére

vissza
2020.02.24 13:21

Gyakori kérdések (FAQ)


    • Miért nem lehet telefonon leadni a megrendelést?

    A megrendelő nyomtatványon a telepítés szempotjából fontos adatokat kell feltüntetni, ezért ezeket csak aláírással hitelesített megrendelőn fogadjuk el.

    • Meg tudom oldani egyedül a telepítést?

    Természetesen igen. A programcsomag része a telepítési útmutató, melyet telepítés előtt figyelmesen olvasson el. Az útmutató részletesen tartalmaz minden, a telepítés szempontjából fontos paramétert és segít nyomonkövetni a telepítési folyamat minden részét.

    • Mit kell ellenőriznem a telepítés megkezdése előtt?

    Amennyiben bármilyen vírusellenőrző program fut a számítógépen, állítsa le teljesen (ezek a szoftverek olyan rendszerterületeket blokkolhatnak, amit a program telepítés közben használ). Ellenőrizze, hogy a számítógép neve csak angol karaktereket, betűket és számokat tartalmaz-e, hogy ne legyen hosszabb 10 karakternél és ne tartalmazzon szóköz(öke)t. (Telepítés után ne változtassa meg a gép nevét!). Olvassa végig a telepítési útmutatót és nézze meg, hogy a telepítés helyén rendelkezésre áll-e a leírásban megadott méretű szabad lemezterület.

    • Mi a teendő akkor, ha 64 bites számítógépet használok?

    Nincs különösebb feladat, programjaink készítésénél ügyeltünk a 64 bites kompatibilitásra.

    • Miért csak a Windows 2000(SP4), Windows XP Professional és Windows 2003 támogatott operációs rendszer?

    A Windows 2000(SP4)-nél korábban kiadott rendszerek támogatását és fejlesztését a Microsoft megszüntette, ezért nem áll rendelkezésre minden eszköz a megfelelő üzemeltetéshez, a Windows Millenium és XP Home operációs rendszerek pedig a tesztek alapján nem kellően stabilak a program hosszú távú biztonságos működtetéséhez.

    • Mi a teendő akkor, ha a Windows XP rendszert használja a 2. szervizcsomaggal (SP2)?

    Nincs különösebb feladat, programjaink készítésénél ügyeltünk a Windows XP SP2 operációs rendszerrel való teljes kompatibilitásra.

    • Miért kell a számítógépnévnek 10 karakternél rövidebb, és csak angol ABC betűit tartalmazó névnek lennie?

    Azért, mert heterogén rendszerek összekapcsolásakor a nem szabványos számítógép nevek feloldása problémás lehet.

    • Hogyan kell beállítani a tűzfalakat?

    A hálózati kommunikációs modul TCP/IP protokollt használ a 39421. porton keresztül, tehát ezen paraméterek szerint kell a tűzfalakat beállítani.

    • Mi a teendő vírusirtó használata esetén?

    Célszerű az adatbázis - könyvtárakat kizárni a keresésből, mivel a vírusirtók minden írási műveletnél ellenőrzik a kiírt adatokat. Ha elmulasztja a kizárást, akkor fennáll annak a veszélye, hogy az adatbáziskiszolgáló nem fog megfelelő teljesítménnyel működni, esetleg nem fér hozzá adatfájlokhoz, ami működési hibát, vagy adatvesztést eredményezhet.

    • Nem veszélyes az adatfájlokat kihagyni a vírusellenőrzésből?

    Nem, hiszen az adatfájlok integritását az adatbázis - kezelő is folyamatosan ellenőrzi, így azok vírussal nem fertőződhetnek meg.

    • Mit kell tennem a telepítés után kapott üzenettel? Hogyan aktiváljam a programot?

    A telepítés befejezésekor a program egy "indító üzenetet" készít, amelyet valamilyen adathordozón - floppy lemezen vagy PEN drive-on - be kell vinnie az illetékes Megyei Hatósághoz, amikor legközelebb igazolólapot és plakettet vesz fel. A program a hatóságtól kapott válasz üzenet beolvasása és feldolgozása után válik működőképessé.

    • Miért nem szabad a program telepítése után megváltoztatni a számítógép nevét?

    Azért, mert a fejlesztésnél a dinamikus IP címet használó ügyfelekre is gondoltunk, ezért a munkaállomás név alapján azonosítja az adatbázis-kiszolgálót. Ha megváltoztatja a számítógép nevét, akkor a munkaállomáson futó program nem fogja "megtalálni" az adatbázis-kezelőt.

    • Miért baj, ha átállítom a rendszeridőt a számítógépen?

    Az FVH program a beállított rendszeridőt használja az egyes dokumentumok kiadási dátumának meghatározására. A vonatkozó szabályok tiltják a visszadátumozást, így amennyiben a program dátum visszaállítási kísérletet tapasztal, megakadályozza a program működését, amíg a rendszer-körülményeket helyre nem állítják.

    • Hogyan tudok új ügyintézőt/tanúsítványadót felvinni a programba?

    Ezeket a jogosítványokat a Közlekedési Hatóság adja ki. A legközelebbi üzenetváltásnál a feljogosított adatai automatikusan felkerülnek az adathordozóra. Az üzenetek betöltése és feldolgozása után az új feljogosítottak adatai is megjelennek majd a programban.

    • Miért nem tudom újratelepíteni az FVH programot?

    Mert egy újratelepítés letörölné a benne tárolt adatokat, amelyek a Közlekedési Hatóság tulajdonát is képezik és a jogszabályban megadott időtartamig a felülvizságó állomás köteles azokat megőrizni.

    • Mit tegyek, ha tönkrement a winchester a gépemben?

    Értesítse az illetékes hatóságot és szervizszolgálatunkat a hibáról. Ha az utolsó igazolólap és plakett állomány betöltése után készített mentést a programról, akkor a mentett állomány visszaállítása lehetséges. A mentés után bevitt adatokat a Hatóság útmutatása alapján kell pótolni. Korábban mentett archív állományból csak az ügyfél adatokat tudjuk helyreállítani, amennyiben Ön erre igényt tart.

    • Mit tegyek, ha a program működési hibát jelez?

    Hiba esetén hívja segítségül Szerviz Vonalunkat (06-1-410-4544), ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.


Amennyiben nem találta meg a válszt a problémájára, vagy további kérdései merültek fel,
kérem keresse
ügyfélszolgálatunkat!

 oldal tetejére

vissza
2020.02.24 13:21
-LoginOldaltérképpowered by: Chrizom's Tilebox