Products - Partner register - 3 Sz-s Ltd.
Magyar 
Romanian 
srpski jezik 
English 
14.08.2020, Friday

PARTNER nyilvántartó-rendszer

Egy hatékony és könnyen kezelhető ügyfélkezelő és -nyilvántartó rendszer, melynek minden olyan vállalatnál létjogosultsága van, amely folyamatos kapcsolatban áll a ügyfeleivel és partnercégeivel. A program segítségével átlátható és pontos képet kaphat kérdéseire egyetlen gombnyomással. Az ügyfelek és partnerek adatait és a hozzájuk felvitt, minden kapcsolódó adatot rendezetten és gyorsan kereshet ki, akár egy megkezdett telefonbeszélgetés közben. Naprakész tudás birtokában tárgyalhat, percre pontos információkkal. A szoftver nagyszámú lekérdezési, keresési lehetőségének segítségével kevesebb idő alatt oldható meg a napi adminisztráció. Az iktató modul segítségével a küldemények, dokumentumok státusza is gyorsan ellenőrizhető.

Miért jó a PARTNER nyilvántartó-rendszer?
Ha az Ön cége nagyszámú, és folyamatosan változó ügyfélkörrel rendelkezik, akkor a hatékony kiszolgálás és informáltság érdekében szinte elengedhetetlen valamilyen ügyfeleket hatékonyan kezelő megoldás alkalmazása. Partnernyilvántartó rendszerünk biztosítja mindazokat az eszközöket, amelyek segítségével a napi üzletmenettel kapcsolatos ügyfél-információk összegyűjthetők, rendszerezhetők, egyrészt az áttekinthetőség és elemezhetőség, másrészt az ügyfelek megtartása érdekében.

A rendszer felépítésének köszönhetően egyszerűsödik és azonnal látható minden munkafolyamat, kapcsolatfelvétel, megrendelt és elvégzett munka stb., ami az adott Partnerrel kapcsolatban történt. Így a kontaktot felvevő munkatárs személyétől függetlenül is naprakészen követhetők a problémás, folyamatban levő és lezárt feladatok egyaránt.

A PARTNER nyilvántartó-rendszer főbb funkciói

  • PartnerinformáciĂłk rögzĂ­tĂ©se, kezelĂ©se

  • PartnerenkĂ©nt korlátlan cĂ­m, kapcsolattartĂł, telefonszám Ă©s egyĂ©b paramĂ©ter tárolása

  • CĂ©ginformáciĂłk, munkatársak adatainak nyilvántartása

  • Több ezer ĂĽgyfĂ©l naprakĂ©sz nyilvántartása

  • TöbbszĂ­ntű rendszerezĂ©si lehetĹ‘sĂ©g

  • ĂśgyfĂ©l-elĹ‘törtĂ©net nyilvántartása, kategorizálása

  • Körlevelek indĂ­tása a PartnernyilvántartĂł rendszerbĹ‘l;

  • SzűrĂ©s/keresĂ©s bármilyen paramĂ©ternek megfelelĹ‘en

  • IgĂ©ny szerinti nyomtatványok generálása a rendszerbĹ‘l (pl. munkalap)

  • Adatkapcsolat lĂ©tesĂ­tĂ©se egyĂ©b, pl. számlázĂł program rendszereivel

 

 

previous
2020.03.06 11:49

Kinek ajánljunk?

A PARTNER nyilvántartó-rendszer mindazon fejlődő vállalkozások és intézmények számára elengedhetetlen segítség,

  •  akik nagy ĂĽgyfĂ©lkörrel rendelkeznek
  • ahol a partenerekkel több munkatárs - egymástĂłl fĂĽggetlenĂĽl - is kapcsolatban áll
  • ahol szeretnĂ©k elkerĂĽlni a munkatársak helyettesĂ­tĂ©sĂ©bĹ‘l adĂłdĂł informáciĂł áramlási zavarokat
  • akik szeretnĂ©k nyomonkövetni várhatĂł bevĂ©teleiket
  • akik szeretnĂ©k átláthatĂłvá tenni munkatársaik feladatait, Ă©s szeretnĂ©k pontosan, tervezetten látni az elkövetkezendĹ‘ hetek teendĹ‘it, várhatĂł esemĂ©nyeit

A program gyakorlati előnyei

Az ügyfelekkel, partnerekkel kapcsolatos minden lezárt és folyamatban lévő eseményt, információit korlátlan ideig és mennyiségben gyűjti. Így a megfelelő információk birtokában a cég minden egyes alkalmazottja maximális hatékonysággal és eredményességgel tudja a feladatát elvégezni, és az ügyfél kérését kielégíteni.

A rendszerben egyedi igény szerinti lekérdezések készíthetők az ügyfelek előéletére és a munkatársak feladataira vonatkozóan. Minden egyes függőben lévő ügyfél-kapcsolat összesített listája, és annak állapota azonnal megjeleníthető. Gyorsan és egyszerűen megtekinthetők az összes telefonhívás és a befejezett tevékenységek száma.

A program lehetővé teszi, hogy a cégen belüli információáramlás tökéletes legyen, azaz mindegy, hogy melyik alkalmazott veszi fel a telefont, vagy válaszol egy e-mailre, ugyanazzal az információval rendelkezik, mint mindenki más, ezáltal az ügyfelek elégedettsége folyamatosan növelhetővé válik.

A problémák gyors és elégedettséget eredményező megoldását segíti elő, mint például a telefonon, e-mail-ben beérkező problémák rögzítése és szükség esetén a kompetens személyhez történő továbbítása.

Az ügyfélelégedettség és ezáltal a partner "hűsége" is növekszik a korrekt és pontos ügyfélkiszolgálás következtében.

oldal tetejére

previous
2020.03.06 11:49

Megrendelés

Megrendelési szándékát kérem az alábbi elérhetőségeink valamelyikén jelezze:
tel: (+36-1) 416-1835
fax: (+36-1) 419-9914
mail:
szsonline@3szs.hu

previous
2020.03.06 11:50
-LoginSitemappowered by: Chrizom's Tilebox