Amennyiben problémája merült fel a számítógéppel vagy szoftverünkkel kapcsolatban, nem kell szervizbe mennie vagy több kilómétert utaznia, munkatársunk személyében házhoz küldjük Önnek a segítséget - problémától függően néhány munkanapon belül.
Hibaelhárító állomásaink munkatársai 7-19 óra között, előre egyeztetett időpontban keresik fel az Ön telephelyét, hogy segítsenek a probléma megoldásában.
Normál szolgáltatás díjai (8 munkanapon belül):
- helyszíni kiszállás díja: 85.- Ft + ÁFA / kilométer
- helyszíni munkavégzés óradíja (megkezdett óránként): 8 000.- Ft + ÁFA
Abban az esetben, ha a helyszíni munkavégzés műveleti előkészítést igényel, +1 óra munkadíjat számítunk fel.
Helyszíni segítséggel kapcsolatos igényét bejelentheti:
faxon a (06-1)419-9914-es számon, vagy
e-mailen a support@3szs.hu címen.
A bejelentésben kérjük, írja le röviden a rendszerkörülményeket és a tapasztalt problémát, ezzel segítve a kiérkező munkatársunk tájékozódását az Ön rendszerében. Amennyiben lehetőség van rá, saját rendszerfelelőse is legyen jelen (az esetleges későbbi viták elkerülése érdekében).
Fontos:
Telefonos megrendelést csak karbantartási szerződéssel rendelkező ügyfeleink részéről fogadunk el.
Írásban leadott megrendelését előjegyzésbe vesszük, az Önt kiszolgáló kolléga minden esetben időpontot egyeztet a megadott illetékessel érkezése előtt.
Az elvégzett munkáról munkalap készül, melyen munkatársunk lejegyzi az elvégzett munkát és észrevételeit. Az elkészült munkalap egy eredeti példánya Önt illeti.
oldal tetejére |