Basic software
basic administration software for 1 pc
Small workshops
for retailers
Shop version
for the support of sales in shops
Technical version
technical exam, diagnostic tests etc.. auxiliary software
Vehicle sales
for the sales of new and used vehicles, administration of rental cars
Szerviz 7
the creative software system for handling the whole administrative system
Vivid and Szerviz 7
the creative software system for handling the whole administrative system with the Vivid technical database
Downloadable software updates.
|
The Szerviz administrational software family has a long lived history. In 1993 it was simple, but yet it was created on Windows basis, but it was done only for own use at the begining. Later on some of our collegues saw some potential in the software and they thought that the role of technology will grow, so that they bought and started to use it.
The first Szerviz administrational software, which was released in 1994, was followed by many others in '95, '97, '99 and with the year of 2000 the Szerviz6 was born. It had serious improvements compared to the ones in the past, for example managing inquiries, inner certificates, extended storage management or multiple usage opportunity. By 2002 the Szerviz6 could handle companies with multiple premises and they were able to manage that via the internet.
The latest member of the family, the Szerviz7, was introduced on January 1 2007, which stands strong at the market with its wide range of possibilities and this versatility makes it great and valuable for everyone at every fields of the market!
During the last years the software was improved by a lot of things thanks to our growing experience. The Szerviz software today is well known in the industry, both the retailers and the wholesalers are using it, because its versatile, user friendly, practical and it has great time saving solutions. The Szerviz software provides nearly infinte amount of possibilities for making your work easier. The satisfaction and the trust of the customers tells us that it really can be useful in practice.
downloadable software introduction (pdf)
top of the page
|
| previous | 2018.05.10 20:50 |
SZERVIZ 7 - Zöldkártya verzió
- környezetvédelmi bemérő-állomások adminisztrációjához, 1 gépre -
A Szerviz7 program a korábbi Szerviz szoftverek továbbfejlesztéseként; saját és felhasználóink tapasztalatai, észrevételei és a folyamatos fejlesztői munka eredményeként készült el, hogy segítse a vállalkozásoknál a napi folyamatok dokumentálását, az ügyvitel gördülékeny menetét, az alkatrész és járműértékesítést.
A program kialakításakor a fő célunk elsősorban a vállalkozások mindennapi adminisztratív tevékenységeinek egyszerűsítése és hatékonnyá tétele, az ügyfelek kiszolgálásának támogatása. Segítségével nyomon követheti a vállalkozás minden napi ügymenetét és átlátható, egyértelmű képet kaphat a működéssel és üzemeltetéssel kapcsolatos kérdésekben.
-
A SZERVIZ 7 rendszert úgy alakítottuk ki, hogy egy gépen, illetve hálózatban is használható legyen.
-
Több felhasználó esetén az alkalmazottak hozzáférését az illetékes vezető, az adott munkakörre, személyre szabottan alakíthatja ki a tiltás- és jogosultság rendszer segítségével.
- A teljes program modulokból épül fel, így amennyiben később más szolgáltatásokat vagy program elemeket is használni szeretne, a program igény szerint bármikor bővíthető újabb modulokkal (pl. előélet, lekérdezések, vezetői információk).
A program készítésénél nagy figyelmet fordítottunk az erőforrások felhasználására, így Önnek nem kell szerver szintű "erős" számítógépre áldoznia, mert az egy gépes rendszerek működtetésére az átlagos, napi munkára alkalmas számítógép elegendő (melyen a Windows XP SP2 operációs rendszer hibamentesen működik).
Nincsenek kötelező havi vagy éves felhasználói díjak!
Nincsenek méretre vagy adatmennyiségre vonatkozó korlátok!
Nincsenek előírt bérleti költségek!
Lépést tartva a technikával szoftvereinket felkészítettük a 64 bites rendszerekkel való kompatibilitásra is; így a program már az új rendszerű számítógépeken is használható és az új Windows operációs rendszeren is futtatható.
letölthető program bemutató (pdf)
oldal tetejére
SZERVIZ 7 - Zöldkártya verzió
- hálózati használatra felkészített program, 1 felhasználós verzió program felépítése -
|
Felhasználó függő beléptetés és jogosultság kezelés
Minden felhasználó csak a saját jelszavával léphet be a rendszerbe és csak a számára kiosztott jogosultságok keretein belül használja a programot. |
|
Alapadatok
Itt állíthatóak be a munka során később folyamatosan használni kívánt ÁFA, szállítói, dolgozói, pénztár, banki és cégadatok, valamint a javítási díjak.
|
|
Munkalapkezelés
Ebben a menüben készítheti el a munkával kapcsolatos dokumentálásait. A felvitt adatok egészen a munkalap lezárásáig szerkeszthetőek és a munkafolyamatok befejezése után számlázhatóak is. A modul segítségével később statisztikát készíthet a bevitt adatok alapján többek között az egyes dolgozók munkalapon érvényesített munkaóráiról. |
|
Számlázás
A munka folyamán keletkezett dokumentumokból belső bizonylatot, előlegszámlát vagy számlát készíthet, írhat jóvá, illetve sztornózhat. A számla formátuma és tartalma megfelel az érvényben lévő APEH szabályoknak és rendeleteknek. |
|
Ügyfélnyilvántartás
Az ügyféltörzsben a tulajdonos, a gépjárműtörzsben a gépjárművek adatait külön és összerendelve is nyilvántarthatja, kategóriákba válogathatja a partnereit, illetve rögzítheti a hozzájuk tartozó információkat, például banki, törzskönyvi, üzemben tartói és egyéb fontos adatokat. |
|
Gépjármű technikai adattár*
Beazonosító adatbázis. Az adatok felvitele után a gépjármű technikai információt csoportosíthatja, azokhoz kép és szöveges kapcsolatot hozhat létre, és mindezek nyomtathatóak. Lehetőség van saját technikai adatok hozzáfűzésére, kép és szöveges információk csatolására, valamint az egyes munkák technológiai normaidejének rögzítésére.
A program alap esetben nem tartalmaz technikai adatokat. Az Autodata adatbázisok, melyek könnyen betölthetőek az adattárba, külön vásárolhatóak meg. |
|
Lekérdezések és Statisztikák
Az Ön által kiválasztott szempontoknak megfelelően kereshetőek az egyes adatok, például egy adott időintervallumra vonatkozóan vagy árucikkforgalom szempontjából.
A statisztikai modul a program által tárolt adatokat a kiválasztott szempontok szerint csoportosítja, és statisztikát készít Önnek, például az egyes anyagok mozgásáról a raktárban. |
|
Pénztár
Lehetőséget nyújt bevételi és kiadási pénztármozgás nyilvántartására. Könnyen kezelhetővé válnak a pénztárak számlái, az elkészített pénzügyi bizonylatok (készpénzes és átutalásos számlák, kiadási és bevételi bizonylatok), mindemellett igény szerint saját pénztárakat is nyithat. |
|
Utánnyomtatás
Amennyiben szüksége lenne egy, a program által korábban elkészített számlára, bizonylatra vagy dokumentumra, itt lehetősége van az adott anyag utánnyomtatására.
|
|
Környezetvédelmi bemérés
A cégünk által forgalmazott, Közlekedési Felügyelet által jóváhagyott igazolólap és plakett elszámoló program, mely kompatibilis a forgalomban lévő RKFA rendszerekkel.
|
*nem azonos a külön megvásárolható és betölthető AUTODATA adatbázisokkal
nyomtatható verzió (pdf)
oldal tetejére
SZERVIZ 7 - Zöldkártya verzió
Egy gépes rendszer esetén minimum az alábbi rendszerfeltételek szükségesek:
OPrendszer
|
WindowsXP Professional SP2
|
Processzor
|
1,5 GHz vagy annál gyorsabb processzor
|
Memória
|
512 MB RAM
|
Merevlemez
|
3 GB szabad lemezterület**
|
Meghajtó
|
CD-ROM vagy DVD meghajtó
|
Képkezelés
|
1024x768-as felbontású, SVGA videokártya és monitor
|
Nyomtatás
|
lézer vagy tintasugaras nyomtató, mely alkalmas A4 méretű papírra történő nyomtatásra
|
** A ténylegesen szükséges lemezterület a szoftverkonfiguráció és a telepíteni kívánt szolgáltatások függvénye. Hálózati telepítés esetén a megadottnál nagyobb szabad lemezterületre van szükség.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, a programot egy előre egyeztetett időpontban, személyes bemutató keretében megtekintheti telephelyünkön.
További részletekért keresse ügyfélszolgálatunkat vagy kérje tájékoztatónkat a szsonline@3szs.hu e-mail címen!
nyomtatható verzió (pdf)
oldal tetejére
| previous | 2018.05.10 20:50 |
SZERVIZ 7 - Kisműhely verzió
- kisműhelyek alap adminisztrációs szoftvere -
A Szerviz7 program a korábbi Szerviz szoftverek továbbfejlesztéseként; saját és felhasználóink tapasztalatai, észrevételei és a folyamatos fejlesztői munka eredményeként készült el, hogy segítse a vállalkozásoknál a napi folyamatok dokumentálását, az ügyvitel gördülékeny menetét, az alkatrész és járműértékesítést.
A program kialakításakor a fő célunk elsősorban a vállalkozások mindennapi adminisztratív tevékenységeinek egyszerűsítése és hatékonnyá tétele, az ügyfelek kiszolgálásának támogatása. Segítségével nyomon követheti a vállalkozás minden napi ügymenetét és átlátható, egyértelmű képet kaphat a működéssel és üzemeltetéssel kapcsolatos kérdésekben.
-
A SZERVIZ 7 rendszert úgy alakítottuk ki, hogy egy gépen, illetve hálózatban is használható legyen.
-
Több felhasználó esetén az alkalmazottak hozzáférését az illetékes vezető, az adott munkakörre, személyre szabottan alakíthatja ki a tiltás- és jogosultság rendszer segítségével.
-
A teljes program modulokból épül fel, így amennyiben később más szolgáltatásokat vagy program elemeket is használni szeretne, a program igény szerint bármikor bővíthető újabb modulokkal (pl. előélet, lekérdezések, vezetői információk).
A program készítésénél nagy figyelmet fordítottunk az erőforrások felhasználására, így Önnek nem kell szerver szintű "erős" számítógépre áldoznia, mert az egy gépes rendszerek működtetésére az átlagos, napi munkára alkalmas számítógép elegendő (melyen a Windows XP SP2 operációs rendszer hibamentesen működik).
Nincsenek kötelező havi vagy éves felhasználói díjak!
Nincsenek méretre vagy adatmennyiségre vonatkozó korlátok!
Nincsenek előírt bérleti költségek!
Lépést tartva a technikával szoftvereinket felkészítettük a 64 bites rendszerekkel való kompatibilitásra is; így a program már az új rendszerű számítógépeken is használható és az új Windows operációs rendszeren is futtatható.
letölthető program bemutató (pdf / 3,6MB)
oldal tetejére
SZERVIZ 7 - Kisműhelyeknek
|
Felhasználó függő beléptetés és jogosultság kezelés
Minden felhasználó csak a saját jelszavával léphet be a rendszerbe és csak a számára kiosztott jogosultságok keretein belül használja a programot. |
|
Alapadatok
Itt állíthatóak be a munka során később folyamatosan használni kívánt ÁFA, szállítói, raktár, dolgozói, pénztár, banki és cégadatok, valamint a javítási díjak. |
|
Munkalapkezelés
Ebben a menüben készítheti el a munkával kapcsolatos dokumentálásait. A felvitt adatok egészen a munkalap lezárásáig szerkeszthetőek és a munkafolyamatok befejezése után számlázhatóak is. A modul segítségével később statisztikát készíthet a bevitt adatok alapján, többek között az anyagfelhasználásról, illetve az egyes dolgozók munkalapon érvényesített munkaóráiról. |
|
Számlázás
A munka folyamán keletkezett dokumentumokból belső bizonylatot, előlegszámlát vagy számlát készíthet, írhat jóvá, illetve sztornózhat. A számla formátuma és tartalma megfelel az érvényben lévő APEH szabályoknak és rendeleteknek. |
|
Ügyfélnyilvántartás
Az ügyféltörzsben a tulajdonos, a gépjárműtörzsben a gépjárművek adatait külön és összerendelve is nyilvántarthatja, kategóriákba válogathatja a partnereit, illetve rögzítheti a hozzájuk tartozó információkat, például banki, törzskönyvi, üzemben tartói és egyéb fontos adatokat. |
|
Gépjármű technikai adattár*
Beazonosító adatbázis. Az adatok felvitele után a gépjármű technikai információt csoportosíthatja, azokhoz kép és szöveges kapcsolatot hozhat létre, és mindezek nyomtathatóak. Lehetőség van saját technikai adatok hozzáfűzésére, kép és szöveges információk csatolására, valamint az egyes munkák technológiai normaidejének rögzítésére.
A program alap esetben nem tartalmaz technikai adatokat. Az Autodata adatbázisok, melyek könnyen betölthetőek az adattárba, külön vásárolhatóak meg. |
|
Raktárkezelés
Biztosítja a raktár hatékony működéséhez szükséges összes funkciót és a leltárkezelést. Megkönnyíti a beérkezett áruk azonosítását, elhelyezését, áthelyezését, valamint az értékesítésükkel kapcsolatos adatok, dokumentumok készítését és átláthatóvá teszi a raktár működését. |
|
Lekérdezések és Statisztikák
Az Ön által kiválasztott szempontoknak megfelelően kereshetőek az egyes adatok, például egy adott időintervallumra vonatkozóan vagy árucikkforgalom szempontjából.
A statisztikai modul a program által tárolt adatokat a kiválasztott szempontok szerint csoportosítja, és statisztikát készít Önnek, például az egyes anyagok mozgásáról a raktárban. |
|
Pénztár
Lehetőséget nyújt bevételi és kiadási pénztármozgás nyilvántartására. Könnyen kezelhetővé válnak a pénztárak számlái, az elkészített pénzügyi bizonylatok (készpénzes és átutalásos számlák, kiadási és bevételi bizonylatok), mindemellett igény szerint saját pénztárakat is nyithat. |
|
Utánnyomtatás
Amennyiben szüksége lenne egy, a program által korábban elkészített számlára, bizonylatra vagy dokumentumra, itt lehetősége van az adott anyag utánnyomtatására. |
*nem azonos a külön megvásárolható és betölthető AUTODATA adatbázisokkal
nyomtatható verzió (pdf)
oldal tetejére
SZERVIZ 7 - Kisműhelyeknek
- futási környezet -
Egy gépes rendszer (hálózati használatnál munkaállomás vagy kliens oldal) esetén minimum az alábbi rendszerfeltételek szükségesek:
OPrendszer |
WindowsXP Professional SP2 |
Processzor |
1,5 GHz vagy annál gyorsabb processzor |
Memória |
512 MB RAM |
Merevlemez |
3 GB szabad lemezterület** |
Meghajtó |
CD-ROM vagy DVD meghajtó |
Képkezelés |
1024x768-as felbontású, SVGA videokártya és monitor |
Nyomtatás |
lézer vagy tintasugaras nyomtató, mely alkalmas A4 méretű papírra történő nyomtatásra |
Hálózatban történő használathoz - melyben mind a kliens, mind a szerver oldal előnyeit ki tudja használni -, minimum az alábbi rendszerfeltételek szükségesek:
OPrendszer |
Windows 2003 szerver |
Processzor |
2,5 GHz vagy annál gyorsabb processzor |
Memória |
1024 MB RAM |
Merevlemez |
3 GB szabad lemezterület** |
Meghajtó |
CD-ROM vagy DVD meghajtó |
Képkezelés |
1024x768-as felbontású, SVGA videokártya és monitor |
Nyomtatás |
lézer vagy tintasugaras nyomtató, mely alkalmas A4 méretű papírra történő nyomtatásra |
** A ténylegesen szükséges lemezterület a szoftverkonfiguráció és a telepíteni kívánt szolgáltatások függvénye. Hálózati telepítés esetén a megadottnál nagyobb szabad lemezterületre van szükség. További információért keresse munkatársainkat!
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, a programot egy előre egyeztetett időpontban, személyes bemutató keretében megtekintheti telephelyünkön.
További részletekért keresse ügyfélszolgálatunkat vagy kérje tájékoztatónkat a szsonline@3szs.hu e-mail címen!
nyomtatható verzió (pdf)
| previous | 2018.05.10 20:50 |
SZERVIZ 7 - ZK Kisműhely verzió
- környezetvédelmi bemérő-állomásként is üzemelő kisműhelyek részére -
A Szerviz7 program a korábbi Szerviz szoftverek továbbfejlesztéseként; saját és felhasználóink tapasztalatai, észrevételei és a folyamatos fejlesztői munka eredményeként készült el, hogy segítse a vállalkozásoknál a napi folyamatok dokumentálását, az ügyvitel gördülékeny menetét, az alkatrész és járműértékesítést. A program kialakításakor a fő célunk elsősorban a vállalkozások mindennapi adminisztratív tevékenységeinek egyszerűsítése és hatékonnyá tétele, az ügyfelek kiszolgálásának támogatása. Segítségével nyomon követheti a vállalkozás minden napi ügymenetét és átlátható, egyértelmű képet kaphat a működéssel és üzemeltetéssel kapcsolatos kérdésekben.
-
A SZERVIZ 7 rendszert úgy alakítottuk ki, hogy egy gépen, illetve hálózatban is használható legyen.
-
Több felhasználó esetén az alkalmazottak hozzáférését az illetékes vezető, az adott munkakörre, személyre szabottan alakíthatja ki a tiltás- és jogosultság rendszer segítségével.
-
A teljes program modulokból épül fel, így amennyiben később más szolgáltatásokat vagy program elemeket is használni szeretne, a program igény szerint bármikor bővíthető újabb modulokkal (pl. előélet, lekérdezések, vezetői információk).
A program készítésénél nagy figyelmet fordítottunk az erőforrások felhasználására, így Önnek nem kell szerver szintű "erős" számítógépre áldoznia, mert az egy gépes rendszerek működtetésére az átlagos, napi munkára alkalmas számítógép elegendő (melyen a Windows XP SP2 operációs rendszer hibamentesen működik).
Nincsenek kötelező havi vagy éves felhasználói díjak!
Nincsenek méretre vagy adatmennyiségre vonatkozó korlátok!
Nincsenek előírt bérleti költségek!
Lépést tartva a technikával szoftvereinket felkészítettük a 64 bites rendszerekkel való kompatibilitásra is; így a program már az új rendszerű számítógépeken is használható és az új Windows operációs rendszeren is futtatható.
letölthető program bemutató (pdf)
oldal tetejére
SZERVIZ 7 - Mérőállomásoknak
- program felépítése -
|
Felhasználó függő beléptetés és jogosultság kezelés
Minden felhasználó csak a saját jelszavával léphet be a rendszerbe és csak a számára kiosztott jogosultságok keretein belül használja a programot. |
|
Alapadatok
Itt állíthatóak be a munka során később folyamatosan használni kívánt ÁFA, szállítói, raktár, dolgozói, pénztár, banki és cégadatok, valamint a javítási díjak. |
|
Munkalapkezelés
Ebben a menüben készítheti el a munkával kapcsolatos dokumentálásait. A felvitt adatok egészen a munkalap lezárásáig szerkeszthetőek és a munkafolyamatok befejezése után számlázhatóak is. A modul segítségével később statisztikát készíthet a bevitt adatok alapján többek között az anyagfelhasználásról, illetve az egyes dolgozók munkalapon érvényesített munkaóráiról. |
|
Számlázás
A munka folyamán keletkezett dokumentumokból belső bizonylatot, előlegszámlát vagy számlát készíthet, írhat jóvá, illetve sztornózhat. A számla formátuma és tartalma megfelel az érvényben lévő APEH szabályoknak és rendeleteknek. |
|
Ügyfélnyilvántartás
Az ügyféltörzsben a tulajdonos, a gépjárműtörzsben a gépjárművek adatait külön és összerendelve is nyilvántarthatja, kategóriákba válogathatja a partnereit, illetve rögzítheti a hozzájuk tartozó információkat, például banki, törzskönyvi, üzemben tartói és egyéb fontos adatokat. |
|
Gépjármű technikai adattár*
Beazonosító adatbázis. Az adatok felvitele után a gépjármű technikai információt csoportosíthatja, azokhoz kép és szöveges kapcsolatot hozhat létre, és mindezek nyomtathatóak. Lehetőség van saját technikai adatok hozzáfűzésére, kép és szöveges információk csatolására, valamint az egyes munkák technológiai normaidejének rögzítésére.
A program alap esetben nem tartalmaz technikai adatokat. Az Autodata adatbázisok, melyek könnyen betölthetőek az adattárba, külön vásárolhatóak meg. |
|
Raktárkezelés
Biztosítja a raktár hatékony működéséhez szükséges összes funkciót és a leltárkezelést. Megkönnyíti a beérkezett áruk azonosítását, elhelyezését, áthelyezését, valamint az értékesítésükkel kapcsolatos adatok, dokumentumok készítését és átláthatóvá teszi a raktár működését. |
|
Lekérdezések és Statisztikák
Az Ön által kiválasztott szempontoknak megfelelően kereshetőek az egyes adatok, például egy adott időintervallumra vonatkozóan vagy árucikkforgalom szempontjából.
A statisztikai modul a program által tárolt adatokat a kiválasztott szempontok szerint csoportosítja, és statisztikát készít Önnek, például az egyes anyagok mozgásáról a raktárban. |
|
Pénztár
Lehetőséget nyújt bevételi és kiadási pénztármozgás nyilvántartására. Könnyen kezelhetővé válnak a pénztárak számlái, az elkészített pénzügyi bizonylatok (készpénzes és átutalásos számlák, kiadási és bevételi bizonylatok), mindemellett igény szerint saját pénztárakat is nyithat. |
|
Utánnyomtatás
Amennyiben szüksége lenne egy, a program által korábban elkészített számlára, bizonylatra vagy dokumentumra, itt lehetősége van az adott anyag utánnyomtatására. |
|
Környezetvédelmi bemérés
A cégünk által forgalmazott, Közlekedési Felügyelet által jóváhagyott igazolólap és plakett elszámoló program, mely kompatibilis a forgalomban lévő RKFA rendszerekkel. |
*nem azonos a külön megvásárolható és betölthető AUTODATA adatbázisokkal
nyomtatható verzió (pdf)
oldal tetejére
SZERVIZ 7 - Mérőállomásoknak
- futási környezet -
Egy gépes rendszer (hálózati használatnál munkaállomás vagy kliens oldal) esetén minimum az alábbi rendszerfeltételek szükségesek:
OPrendszer |
WindowsXP Professional SP2 |
Processzor |
1,5 GHz vagy annál gyorsabb processzor |
Memória |
512 MB RAM |
Merevlemez |
3 GB szabad lemezterület** |
Meghajtó |
CD-ROM vagy DVD meghajtó |
Képkezelés |
1024x768-as felbontású, SVGA videokártya és monitor |
Nyomtatás |
lézer vagy tintasugaras nyomtató, mely alkalmas A4 méretű papírra történő nyomtatásra |
Hálózatban történő használathoz - melyben mind a kliens, mind a szerver oldal előnyeit ki tudja használni -, minimum az alábbi rendszerfeltételek szükségesek:
OPrendszer |
Windows 2003 szerver |
Processzor |
2,5 GHz vagy annál gyorsabb processzor |
Memória |
1024 MB RAM |
Merevlemez |
3 GB szabad lemezterület** |
Meghajtó |
CD-ROM vagy DVD meghajtó |
Képkezelés |
1024x768-as felbontású, SVGA videokártya és monitor |
Nyomtatás |
lézer vagy tintasugaras nyomtató, mely alkalmas A4 méretű papírra történő nyomtatásra |
** A ténylegesen szükséges lemezterület a szoftverkonfiguráció és a telepíteni kívánt szolgáltatások függvénye. Hálózati telepítés esetén a megadottnál nagyobb szabad lemezterületre van szükség. További információért keresse munkatársainkat!
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, a programot egy előre egyeztetett időpontban, személyes bemutató keretében megtekintheti telephelyünkön.
További részletekért keresse ügyfélszolgálatunkat vagy kérje tájékoztatónkat a szsonline@3szs.hu e-mail címen!
| previous | 2018.05.10 20:50 |
SZERVIZ 7 - Bolti verzió bolti értékesítés támogtásához
A Szerviz7 program a korábbi Szerviz szoftverek továbbfejlesztéseként; saját és felhasználóink tapasztalatai, észrevételei és a folyamatos fejlesztői munka eredményeként készült el, hogy segítse a vállalkozásoknál a napi folyamatok dokumentálását, az ügyvitel gördülékeny menetét, az alkatrész és járműértékesítést. A program kialakításakor a fő célunk elsősorban a vállalkozások mindennapi adminisztratív tevékenységeinek egyszerűsítése és hatékonnyá tétele, az ügyfelek kiszolgálásának támogatása. Segítségével nyomon követheti a vállalkozás minden napi ügymenetét és átlátható, egyértelmű képet kaphat a működéssel és üzemeltetéssel kapcsolatos kérdésekben.
- A SZERVIZ 7 rendszert úgy alakítottuk ki, hogy egy gépen, illetve hálózatban is használható legyen.
- Több felhasználó esetén az alkalmazottak hozzáférését az illetékes vezető, az adott munkakörre, személyre szabottan alakíthatja ki a tiltás- és jogosultság rendszer segítségével.
- A teljes program modulokból épül fel, így amennyiben később más szolgáltatásokat vagy program elemeket is használni szeretne, a program igény szerint bármikor bővíthető újabb modulokkal (pl. előélet, lekérdezések, vezetői információk).
A program készítésénél nagy figyelmet fordítottunk az erőforrások felhasználására, így Önnek nem kell szerver szintű "erős" számítógépre áldoznia, mert az egy gépes rendszerek működtetésére az átlagos, napi munkára alkalmas számítógép elegendő (melyen a Windows XP SP2 operációs rendszer hibamentesen működik).
Nincsenek kötelező havi vagy éves felhasználói díjak!
Nincsenek méretre vagy adatmennyiségre vonatkozó korlátok!
Nincsenek előírt bérleti költségek!
Lépést tartva a technikával szoftvereinket felkészítettük a 64 bites rendszerekkel való kompatibilitásra is; így a program már az új rendszerű számítógépeken is használható és az új Windows operációs rendszeren is futtatható.
letölthető program bemutató (pdf)
oldal tetejére
SZERVIZ 7 - Bolti verzió értékesítés támogtásához
- program felépítése -
|
Felhasználó függő beléptetés és jogosultság kezelés
Minden felhasználó csak a saját jelszavával léphet be a rendszerbe és csak a számára kiosztott jogosultságok keretein belül használja a programot.
|
|
Alapadatok
Itt állíthatóak be a munka során később folyamatosan használni kívánt ÁFA, szállítói, raktár, dolgozói, pénztár, banki és cégadatok, valamint a javítási díjak. |
|
Számlázás
A munka folyamán keletkezett dokumentumokból belső bizonylatot, előlegszámlát vagy számlát készíthet, írhat jóvá, illetve sztornózhat. A számla formátuma és tartalma megfelel az érvényben lévő APEH szabályoknak és rendeleteknek.
|
|
Ügyfélnyilvántartás
Az ügyféltörzsben a tulajdonos, a gépjárműtörzsben a gépjárművek adatait külön és összerendelve is nyilvántarthatja, kategóriákba válogathatja a partnereit, illetve rögzítheti a hozzájuk tartozó információkat, például banki, törzskönyvi, üzemben tartói és egyéb fontos adatokat. |
|
Raktárkezelés
Biztosítja a raktár hatékony működéséhez szükséges összes funkciót és a leltárkezelést. Megkönnyíti a beérkezett áruk azonosítását, elhelyezését, áthelyezését, valamint az értékesítésükkel kapcsolatos adatok, dokumentumok készítését és átláthatóvá teszi a raktár működését. |
|
Lekérdezések és Statisztikák
Az Ön által kiválasztott szempontoknak megfelelően kereshetőek az egyes adatok, például egy adott időintervallumra vonatkozóan vagy árucikkforgalom szempontjából.
A statisztikai modul a program által tárolt adatokat a kiválasztott szempontok szerint csoportosítja, és statisztikát készít Önnek, például az egyes anyagok mozgásáról a raktárban. |
|
Pénztár
Lehetőséget nyújt bevételi és kiadási pénztármozgás nyilvántartására. Könnyen kezelhetővé válnak a pénztárak számlái, az elkészített pénzügyi bizonylatok (készpénzes és átutalásos számlák, kiadási és bevételi bizonylatok), mindemellett igény szerint saját pénztárakat is nyithat. |
|
Utánnyomtatás
Amennyiben szüksége lenne egy, a program által korábban elkészített számlára, bizonylatra vagy dokumentumra, itt lehetősége van az adott anyag utánnyomtatására. |
*Ez nem azonos a külön megvásárolható és betölthető AUTODATA adatbázisokkal.
nyomtatható verzió (pdf)
oldal tetejére
SZERVIZ 7 - Bolti verzió értékesítés támogtásához
- futási környezet -
Egy gépes rendszer (hálózati használatnál munkaállomás vagy kliens oldal) esetén minimum az alábbi rendszerfeltételek szükségesek:
OPrendszer: WindowsXP Professional SP2
Processzor: 1,5 GHz vagy annál gyorsabb processzor
Memória: 512 MB RAM
Merevlemez: 3 GB szabad lemezterület**
Meghajtó: CD-ROM vagy DVD meghajtó
Képkezelés: 1024x768-as felbontású, SVGA videokártya és monitor
Nyomtatás lézer vagy tintasugaras nyomtató, mely alkalmas A4 méretű papírra történő nyomtatásra
Hálózatban történő használathoz - melyben mind a kliens, mind a szerver oldal előnyeit ki tudja használni -, minimum az alábbi rendszerfeltételek szükségesek:
OPrendszer: Windows 2003 szerver
Processzor: 2,5 GHz vagy annál gyorsabb processzor
Memória: 1024 MB RAM
Merevlemez: 3 GB szabad lemezterület**
Meghajtó: CD-ROM vagy DVD meghajtó
Képkezelés: 1024x768-as felbontású, SVGA videokártya és monitor
Nyomtatás lézer vagy tintasugaras nyomtató, mely alkalmas A4 méretű papírra történő nyomtatásra
** A ténylegesen szükséges lemezterület a szoftverkonfiguráció és a telepíteni kívánt szolgáltatások függvénye. Hálózati telepítés esetén a megadottnál nagyobb szabad lemezterületre van szükség. További információért keresse munkatársainkat!
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, a programot egy előre egyeztetett időpontban, személyes bemutató keretében megtekintheti telephelyünkön.
További részletekért keresse ügyfélszolgálatunkat vagy kérje tájékoztatónkat a szsonline@3szs.hu e-mail címen!
nyomtatható verzió (pdf)
oldal tetejére
| previous | 2018.05.10 20:50 |
SZERVIZ 7 Műszaki verzió - kiegészítő program
- műszaki vizsga, diagnosztikai mérések és sorkezelés támogtásához -
A Szerviz 7 program a korábbi Szerviz szoftverek továbbfejlesztéseként; saját és felhasználóink tapasztalatai, észrevételei és a folyamatos fejlesztői munka eredményeként készült el, hogy segítse a vállalkozásoknál a napi folyamatok dokumentálását, az ügyvitel gördülékeny menetét, az alkatrész és járműértékesítést.
Ez a kiegészítő program bármely SZERVIZ 7 program kiegészítéseként használható.
A program kialakításakor a fő célunk elsősorban a vállalkozások mindennapi adminisztratív tevékenységeinek egyszerűsítése és hatékonnyá tétele, az ügyfelek kiszolgálásának támogatása. Segítségével nyomon követheti a vállalkozás minden napi ügymenetét és átlátható, egyértelmű képet kaphat a működéssel és üzemeltetéssel kapcsolatos kérdésekben.
- A SZERVIZ 7 rendszert úgy alakítottuk ki, hogy egy gépen, illetve hálózatban is használható legyen.
- Több felhasználó esetén az alkalmazottak hozzáférését az illetékes vezető, az adott munkakörre, személyre szabottan alakíthatja ki a tiltás- és jogosultság rendszer segítségével.
- A teljes program modulokból épül fel, így amennyiben később más szolgáltatásokat vagy program elemeket is használni szeretne, a program igény szerint bármikor bővíthető újabb modulokkal (pl. előélet, lekérdezések, vezetői információk).
A program készítésénél nagy figyelmet fordítottunk az erőforrások felhasználására, így Önnek nem kell szerver szintű "erős" számítógépre áldoznia, mert az egy gépes rendszerek működtetésére az átlagos, napi munkára alkalmas számítógép elegendő (melyen a Windows XP SP2 operációs rendszer hibamentesen működik).
Nincsenek kötelező havi vagy éves felhasználói díjak!
Nincsenek méretre vagy adatmennyiségre vonatkozó korlátok!
Nincsenek előírt bérleti költségek!
Lépést tartva a technikával szoftvereinket felkészítettük a 64 bites rendszerekkel való kompatibilitásra is; így a program már az új rendszerű számítógépeken is használható és az új Windows operációs rendszeren is futtatható.
letölthető program bemutató (pdf)
oldal tetejére
SZERVIZ 7 - Műszaki verzió - kiegészítő program
- program-rész felépítése -
|
Alapadatok
Itt állíthatóak be a munka során később folyamatosan használni kívánt jármű műszaki adatai, a technológiai normaidők és a munkadíjak. |
|
Munkalapkezelés
Ebben a menüben készítheti el a munkával kapcsolatos dokumentálásait. A felvitt adatok egészen a munkalap lezárásáig szerkeszthetőek és a munkafolyamatok befejezése után számlázhatóak is. A modul segítségével később statisztikát készíthet a bevitt adatok alapján többek között az anyagfelhasználásról, illetve az egyes dolgozók munkalapon érvényesített munkaóráiról. |
|
Diagnosztikai sorkezelés
Itt jegyezheti elő a járműveket diagnosztikai vizsgálatra, illetve a modul segítségével vezérelhetőek a diagnosztikai sor egyes egységei, például fékpad, lengpad... stb. |
|
Utánnyomtatás
Amennyiben szüksége lenne egy, a program által korábban elkészített számlára, bizonylatra vagy dokumentumra, itt lehetősége van az adott anyag utánnyomtatására. |
oldal tetejére
SZERVIZ 7 - Műszaki verzió - kiegészítő program
Egy gépes rendszer (hálózati használatnál munkaállomás vagy kliens oldal) esetén minimum az alábbi rendszerfeltételek szükségesek:
OPrendszer: |
WindowsXP Professional SP2 |
Processzor: |
1,5 GHz vagy annál gyorsabb processzor |
Memória: |
512 MB RAM |
Merevlemez: |
3 GB szabad lemezterület** |
Meghajtó: |
CD-ROM vagy DVD meghajtó |
Képkezelés: |
1024x768-as felbontású, SVGA videokártya és monitor |
Nyomtatás: |
lézer vagy tintasugaras nyomtató, mely alkalmas A4 méretű papírra történő nyomtatásra |
Hálózatban történő használathoz - melyben mind a kliens, mind a szerver oldal előnyeit ki tudja használni -, minimum az alábbi rendszerfeltételek szükségesek:
OPrendszer: |
Windows 2003 szerver |
Processzor: |
2,5 GHz vagy annál gyorsabb processzor |
Memória: |
1024 MB RAM |
Merevlemez: |
3 GB szabad lemezterület** |
Meghajtó: |
CD-ROM vagy DVD meghajtó |
Képkezelés: |
1024x768-as felbontású, SVGA videokártya és monitor |
Nyomtatás: |
lézer vagy tintasugaras nyomtató, mely alkalmas A4 méretű papírra történő nyomtatásra |
** A ténylegesen szükséges lemezterület a szoftverkonfiguráció és a telepíteni kívánt szolgáltatások függvénye. Hálózati telepítés esetén a megadottnál nagyobb szabad lemezterületre van szükség. További információért keresse munkatársainkat.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, a programot egy előre egyeztetett időpontban, személyes bemutató keretében megtekintheti telephelyünkön.
További részletekért keresse ügyfélszolgálatunkat vagy kérje tájékoztatónkat a szsonline@3szs.hu e-mail címen!
oldal tetejére
| previous | 2018.05.10 20:50 |
SZERVIZ 7 - Járműértékesítés verizó - járműértékesítés támogatásához
A Szerviz7 program a korábbi Szerviz szoftverek továbbfejlesztéseként; saját és felhasználóink tapasztalatai, észrevételei és a folyamatos fejlesztői munka eredményeként készült el, hogy segítse a vállalkozásoknál a napi folyamatok dokumentálását, az ügyvitel gördülékeny menetét, az alkatrész és járműértékesítést. A program kialakításakor a fő célunk elsősorban a vállalkozások mindennapi adminisztratív tevékenységeinek egyszerűsítése és hatékonnyá tétele, az ügyfelek kiszolgálásának támogatása. Segítségével nyomon követheti a vállalkozás minden napi ügymenetét és átlátható, egyértelmű képet kaphat a működéssel és üzemeltetéssel kapcsolatos kérdésekben.
- A SZERVIZ 7 rendszert úgy alakítottuk ki, hogy egy gépen, illetve hálózatban is használható legyen.
- Több felhasználó esetén az alkalmazottak hozzáférését az illetékes vezető, az adott munkakörre, személyre szabottan alakíthatja ki a tiltás- és jogosultság rendszer segítségével.
- A teljes program modulokból épül fel, így amennyiben később más szolgáltatásokat vagy program elemeket is használni szeretne, a program igény szerint bármikor bővíthető újabb modulokkal (pl. előélet, lekérdezések, vezetői információk).
A program készítésénél nagy figyelmet fordítottunk az erőforrások felhasználására, így Önnek nem kell szerver szintű "erős" számítógépre áldoznia, mert az egy gépes rendszerek működtetésére az átlagos, napi munkára alkalmas számítógép elegendő (melyen a Windows XP SP2 operációs rendszer hibamentesen működik).
Nincsenek kötelező havi vagy éves felhasználói díjak!
Nincsenek méretre vagy adatmennyiségre vonatkozó korlátok!
Nincsenek előírt bérleti költségek!
Lépést tartva a technikával szoftvereinket felkészítettük a 64 bites rendszerekkel való kompatibilitásra is; így a program már az új rendszerű számítógépeken is használható és az új Windows operációs rendszeren is futtatható.
letölthető program bemutató (pdf)
oldal tetejére
SZERVIZ 7 - Járműértékesítés verzió
- program felépítése -
|
Felhasználó függő beléptetés és jogosultság kezelés
Minden felhasználó csak a saját jelszavával léphet be a rendszerbe és csak a számára kiosztott jogosultságok keretein belül használja a programot. |
|
Alapadatok
Itt állíthatóak be a munka során később folyamatosan használni kívánt ÁFA, szállítói, raktár, dolgozói, pénztár, banki és cégadatok, javítási díjak, valamint járműértékesítéshez kapcsolódó alapinformációk. |
|
Járműértékesítés
A járműértékesítés teljes külső- és belső-adminisztrációját lefedő rendszerelem, mely lehetőséget nyújt az új- és használt járművekkel, illetve a bérautókkal kapcsolatos ügyletek kezelésére. A beépített jutalékrendszer és praktikusan kialakított, értékesítést támogató szolgáltatások nagyban megkönnyíthetik a napi munkát és az adminisztráció átlátható, egyszerű kezelését. |
|
Munkalapkezelés
Ebben a menüben készítheti el a munkával kapcsolatos dokumentálásait. A felvitt adatok egészen a munkalap lezárásáig szerkeszthetőek és a munkafolyamatok befejezése után számlázhatóak is. A modul segítségével később statisztikát készíthet a bevitt adatok alapján többek között az anyagfelhasználásról, illetve az egyes dolgozók munkalapon érvényesített munkaóráiról. |
|
Számlázás
A munka folyamán keletkezett dokumentumokból belső bizonylatot, előlegszámlát vagy számlát készíthet, írhat jóvá, illetve sztornózhat. A számla formátuma és tartalma megfelel az érvényben lévő APEH szabályoknak és rendeleteknek. |
|
Ügyfélnyilvántartás
Az ügyféltörzsben a tulajdonos, a gépjárműtörzsben a gépjárművek adatait külön és összerendelve is nyilvántarthatja, kategóriákba válogathatja a partnereit, illetve rögzítheti a hozzájuk tartozó információkat, például banki, törzskönyvi, üzemben tartói és egyéb fontos adatokat. |
|
Raktárkezelés
Biztosítja a raktár hatékony működéséhez szükséges összes funkciót és a leltárkezelést. Megkönnyíti a beérkezett áruk azonosítását, elhelyezését, áthelyezését, valamint az értékesítésükkel kapcsolatos adatok, dokumentumok készítését és átláthatóvá teszi a raktár működését. |
|
Lekérdezések és Statisztikák
Az Ön által kiválasztott szempontoknak megfelelően kereshetőek az egyes adatok, például egy adott időintervallumra vonatkozóan vagy árucikkforgalom szempontjából.
A statisztikai modul a program által tárolt adatokat a kiválasztott szempontok szerint csoportosítja, és statisztikát készít Önnek, például az egyes anyagok mozgásáról a raktárban. |
|
Pénztár
Lehetőséget nyújt bevételi és kiadási pénztármozgás nyilvántartására. Könnyen kezelhetővé válnak a pénztárak számlái, az elkészített pénzügyi bizonylatok (készpénzes és átutalásos számlák, kiadási és bevételi bizonylatok), mindemellett igény szerint saját pénztárakat is nyithat. |
|
Utánnyomtatás
Amennyiben szüksége lenne egy, a program által korábban elkészített számlára, bizonylatra vagy dokumentumra, itt lehetősége van az adott anyag utánnyomtatására. |
oldal tetejére
A program minimum hardver követelménye
futási környezet
Egy gépes rendszer (hálózati használatnál munkaállomás vagy kliens oldal) esetén minimum az alábbi rendszerfeltételek szükségesek:
OPrendszer: WindowsXP Professional SP2
Processzor: 1,5 GHz vagy annál gyorsabb processzor
Memória: 512 MB RAM
Merevlemez: 3 GB szabad lemezterület**
Meghajtó: CD-ROM vagy DVD meghajtó
Képkezelés: 1024x768-as felbontású, SVGA videokártya és monitor
Nyomtatás: lézer vagy tintasugaras nyomtató, mely alkalmas A4 méretű papírra történő nyomtatásra
Hálózatban történő használathoz - melyben mind a kliens, mind a szerver oldal előnyeit ki tudja használni -, minimum az alábbi rendszerfeltételek szükségesek:
OPrendszer: Windows 2003 szerver
Processzor: 2,5 GHz vagy annál gyorsabb processzor
Memória: 1024 MB RAM
Merevlemez: 3 GB szabad lemezterület**
Meghajtó: CD-ROM vagy DVD meghajtó
Képkezelés: 1024x768-as felbontású, SVGA videokártya és monitor
Nyomtatás: lézer vagy tintasugaras nyomtató, mely alkalmas A4 méretű papírra történő nyomtatásra
** A ténylegesen szükséges lemezterület a szoftverkonfiguráció és a telepíteni kívánt szolgáltatások függvénye.
Hálózati telepítés esetén a megadottnál nagyobb szabad lemezterületre van szükség.
További információért keresse munkatársainkat!
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, a programot egy előre egyeztetett időpontban, személyes bemutató keretében megtekintheti telephelyünkön.
További részletekért keresse ügyfélszolgálatunkat vagy kérje tájékoztatónkat a szsonline@3szs.hu e-mail címen!
oldal tetejére
| previous | 2018.05.10 20:50 |
SZERVIZ 7 - a kreatív rendszerprogram
kis- és nagyvállalkozások teljes vállalati rendszerének adminisztációja
A Szerviz7 program a korábbi Szerviz szoftverek továbbfejlesztéseként; saját és felhasználóink tapasztalatai, észrevételei és a folyamatos fejlesztői munka eredményeként készült el, hogy segítse a vállalkozásoknál a napi folyamatok dokumentálását, az ügyvitel gördülékeny menetét, az alkatrész és járműértékesítést. A program kialakításakor a fő célunk elsősorban a vállalkozások mindennapi adminisztratív tevékenységeinek egyszerűsítése és hatékonnyá tétele, az ügyfelek kiszolgálásának támogatása. Segítségével nyomon követheti a vállalkozás minden napi ügymenetét és átlátható, egyértelmű képet kaphat a működéssel és üzemeltetéssel kapcsolatos kérdésekben.
- A SZERVIZ 7 rendszert úgy alakítottuk ki, hogy egy gépen, illetve hálózatban is használható legyen.
- Több felhasználó esetén az alkalmazottak hozzáférését az illetékes vezető, az adott munkakörre, személyre szabottan alakíthatja ki a tiltás- és jogosultság rendszer segítségével.
- A teljes program modulokból épül fel, így amennyiben később más szolgáltatásokat vagy program elemeket is használni szeretne, a program igény szerint bármikor bővíthető újabb modulokkal (pl. előélet, lekérdezések, vezetői információk).
Nincsenek kötelező havi vagy éves felhasználói díjak!
Nincsenek méretre vagy adatmennyiségre vonatkozó korlátok!
Nincsenek előírt bérleti költségek!
Lépést tartva a technikával szoftvereinket felkészítettük a 64 bites rendszerekkel való kompatibilitásra is; így a program már az új rendszerű számítógépeken is használható és az új Windows operációs rendszeren is futtatható.
letölthető program bemutató (pdf)
oldal tetejére
Kreativitás az egyedi igényekhez igazodva...
Az egyedi igényekhez igazodva, a program moduljaiból felépítjük Önnek a vállalkozása számára leghatékonyabb és legteljesebb rendszert!
Minden lehetőségre nyitott értékesítőink készséggel állnak rendelkezésére.
oldal tetejére
A program minimum hardver követelménye
- futási környezet -
Egy gépes rendszer (hálózati használatnál munkaállomás vagy kliens oldal) esetén minimum az alábbi rendszerfeltételek szükségesek:
OPrendszer WindowsXP Professional SP2
Processzor 1,5 GHz vagy annál gyorsabb processzor
Memória 512 MB RAM
Merevlemez 3 GB szabad lemezterület**
Meghajtó CD-ROM vagy DVD meghajtó
Képkezelés 1024x768-as felbontású, SVGA videokártya és monitor
Nyomtatás lézer vagy tintasugaras nyomtató, mely alkalmas A4 méretű papírra történő nyomtatásra
Hálózatban történő használathoz - melyben mind a kliens, mind a szerver oldal előnyeit ki tudja használni -, minimum az alábbi rendszerfeltételek szükségesek:
OPrendszer Windows 2003 szerver
Processzor 2,5 GHz vagy annál gyorsabb processzor
Memória 1024 MB RAM
Merevlemez 3 GB szabad lemezterület**
Meghajtó CD-ROM vagy DVD meghajtó
Képkezelés 1024x768-as felbontású, SVGA videokártya és monitor
Nyomtatás lézer vagy tintasugaras nyomtató, mely alkalmas A4 méretű papírra történő nyomtatásra
** A ténylegesen szükséges lemezterület a szoftverkonfiguráció és a telepíteni kívánt szolgáltatások függvénye. Hálózati telepítés esetén a megadottnál nagyobb szabad lemezterületre van szükség.
További információért keresse munkatársainkat!
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, a programot egy előre egyeztetett időpontban, személyes bemutató keretében megtekintheti telephelyünkön.
További részletekért keresse ügyfélszolgálatunkat vagy kérje tájékoztatónkat a szsonline@3szs.hu e-mail címen!
oldal tetejére
| previous | 2018.05.10 20:50 |
|