termékek    |    szolgáltatások    |   letöltés    |    hírek    |    fejlesztői kapcsolat    |    cégbemutató    |    kapcsolat
help desk    |    helyszíni kiszállás    |    oktatás    |    hálózat építés    |    internet biztonság    |    termék frissítés

Helyszíni kiszállás

Amennyiben problémája merült fel a számítógéppel vagy szoftverünkkel kapcsolatban, nem kell szervizbe mennie vagy több kilométert utaznia, munkatársunk személyében házhoz küldjük Önnek a segítséget - problémától függően néhány munkanapon belül. Amennyiben Önnek azonnali segítségre van szüksége, sürgős megrendelést 48 órán belül teljesítünk. Hibaelhárító állomásaink munkatársai 7-19 óra között, előre egyeztetett időpontban keresik fel az Ön telephelyét, hogy segítsenek a probléma megoldásában.

Normál szolgáltatás díjai (8 munkanapon belül):

  • helyszíni kiszállás FVH program esetén: 19 000.- Ft + ÁFA
  • helyszíni kiszállás díja egyéb esetben: 120.- Ft + ÁFA / kilométer
  • helyszíni munkavégzés óradíja (megkezdett óránként): 8 000.- Ft + ÁFA

    Sürgősségi szolgáltatás díjai (48 órán belül):
  • helyszíni kiszállás FVH program esetén: 25 000.- Ft + ÁFA
  • helyszíni kiszállás díja egyéb esetben: 150.- Ft + ÁFA / kilométer
  • helyszíni munkavégzés óradíja (megkezdett óránként): 10 000.- Ft + ÁFA

    Amennyiben a helyszíni munkavégzés műveleti előkészítést igényel, +1 óra munkadíjat számítunk fel.


    Ha Önt érdekli egy olcsóbb megoldás, és szeretne
    • folyamatos, biztonságos programműködést, minimális költséggel
    • probléma esetén gyors, házhoz érkező segítséget
    • ingyen hozzájutni a verziófrissítésekhez
    • a legnagyobb kedvezménnyel vásárolni
    • egyéb munkák esetén is kedvezményekben részesülni

    * a szerződés végleges díját az igényelt szolgáltatások határozzák meg

    megrendelő lap Helyszíni segítséggel kapcsolatos igényét bejelentheti:
    faxon a (06-1)419-9914-es számon, vagy
    e-mailen a support@3szs.hu címen.

    A bejelentésben kérjük, írja le röviden a rendszerkörülményeket és a tapasztalt problémát, ezzel segítve a kiérkező munkatársunk tájékozódását az Ön rendszerében. Amennyiben lehetőség van rá, saját rendszerfelelőse is legyen jelen (az esetleges későbbi viták elkerülése érdekében).

    Fontos: Telefonos megrendelést csak karbantartási szerződéssel rendelkező ügyfeleink részéről fogadunk el.

    Írásban leadott megrendelését előjegyzésbe vesszük, az Önt kiszolgáló kolléga minden esetben időpontot egyeztet a megadott illetékessel érkezése előtt.

    Az elvégzett munkáról munkalap készül, melyen munkatársunk lejegyzi az elvégzett munkát és észrevételeit. Az elkészült munkalap egy eredeti pédánya Önt illeti.

    oldal tetejére



  • © 2009 - 3Sz-s Kft.