partnereink:
Energotest

AVL DiTest

Carsoft - Fedélzeti Diagnosztika

4SalesSystem



FVH igazolólap és plakett elszámoló program 5.0

Az igazolólap és plakett elszámoló program azoknak segít a munkában, akik a Közlekedési Felügyelet által feljogosított ügyintézői vagy tanúsítványadói munkát végeznek. A program segítségével egyszerűbbé válik az ügyfelek kezelése, a naplók, igazolólapok, plakettek és tanusítványok nyilvántartása. A program képes a megyei központokban működő szoftverrel együttműködve dolgozni, mellyel megkíméli a felhasználót a kézi adatvezetéstől és minimálisra csökkenti a kézzel vezetett nyilvántartásból fakadó elírások, tévesztések lehetőségét. Az egyszerűen kezelhető, felhasználóbarát szoftver működtetése gyorsan elsajátítható, emellett a program beépített segéd-dokumentációja is támogatogatja a könnyebb eligazodást a funkciók között.

A programhoz kidolgozott a rendeletbe előírt RKFA műszerkapcsolati felület,
melynek dokumentációja innen letölthető.


a program ára:

39 900.- Ft + ÁFA

4.0 program 5.0 verzióbővítés ára:

20 000.- Ft + ÁFA

információ az FVH 5.0 rendszer bevezetéséről

A program fontosabb ismérvei:
  • vásárlástól számított 2 hónapig telefonon történő felhasználói támogatás

  • jogtiszta, 11 000 modellt tartalmazó "gépjármű beazonosító" adatbázist, amely a modell kiválasztását követően beazonosítja és automatikusan kitölti a tanúsítványon a gyártmány-, kivitel-, motorkód- és egyéb-adatmezőket. Biztosítja a motorkód alapján történő azonosítás lehetőségét

  • automatikus bizonylat készítés

  • a 5/2002 KFF Szabályzat 2004. augusztusban életbe lépett módosítása, és a 88/2004. GKM-BM-KVvM együttes rendeletének megfelelő működés

támogatott operációs rendszerek:
Windows 2000(SP4), Windows XP Professional, Windows 2003



Szoftver követés

A biztonságos működés felügyelete illetve a program karbantartás költségeinek csökkentése érdekében karbantartási szerződést ajánlunk fel ügyfelelinknek. Így szerződésben garantált feltételek mellett biztosítunk Önnek gyors megoldást a felmerülő problémák mihamarabbi megoldására.

Karbantartási szerződés minta Az alap karbantartási szerződés
mintát innen töltheti le


Bővebb információért hívja ügyfélszolgálatunkat a
(06-1) 410-4544 telefonszámon
vagy írjon
a zkinfo@3szs.hu e-mail címre.

Ügyintézőink készséggel állnak rendelkezésére!

Érdeklődését köszönjük!




Megrendelés

internetes letöltéssel, átutalással fizetve
A telepítőanyag letöltésével egy időben töltse le a megrendelő nyomtatványt is, melyet kitöltve juttasson el hozzánk e-mailen, faxon vagy levélben. Megrendelőlap nélkül egyetlen megrendelést sem fogadunk el. A megrendelő beérkezésének napján átutalásos számlát állítunk ki a megrendelésen megjelölt címre (amennyiben a számlát más címre kéri, azt a megrendelő nyomtatványon tüntesse fel!). A telepítéshez szükséges aktiváló-kulcsot ez esetben csak az átutalt összeg beérkezése után áll módunkban kiadni (faxon küldött banki átutalási bizonylatot nem fogadunk el).
>>> letöltés >>>


CD lemezen, postai utánvéttel fizetve
Töltse le a megrendelő nyomtatványt és kitöltve juttassa el hozzánk e-mailen, faxon vagy levélben. Megrendelőlap nélkül egyetlen megrendelést sem fogadunk el. A megrendelő beérkezésének napján regisztráljuk a rendelést és 1 munkanapon belül postára adjuk a lemezt. A küldemény tartalmazza a szoftverről és a kezelési kötségről kiállított készpénzes számlát (amennyiben a számlát más címre kéri, azt a megrendelő nyomtatványon tüntesse fel!). Az aktiváló-kulcsot csak a küldemény átvételét igazoló utánvételi szelvény visszaérkezését követően áll módunkban kiadni.


megrendelőlap letöltése FVH 4.0 bővítése 5.0-ra megrendelő nyomtatvány


megrendelőlap letöltése FVH 5.0 megrendelő nyomtatvány


A regisztrációs és kezelési költség megrendelésenként 3 980.- Ft + áfa

Megrendelés esetén a kitöltött nyomtatványt küldje vissza
  • e-mailen a zk@3szs.hu címre
  • faxon a (06-1) 419-9914-es számra vagy
  • postán a 1158 Budapest, Jánoshida utca 15. címre.

Figyelmeztetés: hiányosan kitöltött megrendelőlap esetén a megrendelést nem tudjuk teljesíteni. Amennyiben a programot hálózati környezetben kívánja használni, azt kérjük már a megrendeléskor szíveskedjen a megrendelő nyomtatványon jelezni, mert alapesetben a program kizárólag egy példányban futtatható. Hálózati környezetben történő használat esetén pontosan meg kell adnia, hogy hány darab számítógépen kívánják telepíteni a szoftvert.

Megjegyzés: azokon a helyeken ahol a korábbi szoftververziót hálózati környezetben használják, ott cégünk ugyanannyi felhasználó számára biztosítja a program frissítés telepítési lehetőségét.

A megrendeléseket azok beérkezési sorrendjében dolgozzuk fel és teljesítjük.

Minden programhoz felhasználói szerződés tartozik, mely igazolja a program jogtisztaságát és tartalmazza a garancia feltételeit. A szerződésben adott határidőn túli további támogatás igénye esetén minden partnerünknek fenntartjuk a lehetőséget szerződéskötésre a fenti és egyéb szolgáltatásainkra egyaránt.

Telepítéssel kapcsolatos szolgáltatásainkról bővebb információt talál a szolgáltatás menüpontban.



Telepítés

Fontos: a bővítés telepítését semmiképpen ne indítsa el addig, amíg meg nem győződött róla, hogy a szükséges kódkulcs rendelkezésére áll! A telepítés megkezdését megelőzően hívja szervizszolgálatunkat az alábbi számok valamelyikén és tájékozódjon!
Az első telepítés után minden újratelepítés csak a felhasználó által írásban (faxon, levélben vagy e-mailben) jelzett okok miatt ismételhető meg, mivel a program szigorúan sorszámozott bizonylatokat kezel, ezért az adatoknak egyezniük kell a felügyeleti adatbázisban szereplőkkel!

A telepítéshez szükséges kódkulcsot a
20/230-0851 és a 20/230-0852
telefonszámon kérheti.

A program használatával kapcsolatos kérdéseit a
20/230 -3395
telefonszámon teheti fel.

Megrendelés bejelentése ügyében vagy tájékoztatásért
20 / 233-0793 és a 20 / 233-0795
telefonszámokat hívja.



Kapcsolódó szolgáltatásainkról és díjainkról ezen az oldalon talál információt.




Gyakori kérdések

1. Miért nem lehet telefonon leadni a megrendelést?
A megrendelő nyomtatványon a telepítés szempotjából fontos adatokat kell feltüntetni, ezért ezeket csak aláírással hitelesített megrendelőn fogadjuk el.

2. Meg tudom oldani egyedül a telepítést?
Természetesen igen. A programcsomag része a telepítési útmutató, melyet telepítés előtt figyelmesen olvasson el. Az útmutató részletesen tartalmaz minden, a telepítés szempontjából fontos paramétert és segít nyomonkövetni a telepítési folyamat minden részét.

3. Mit kell ellenőriznem a telepítés megkezdése előtt?
Amennyiben bármilyen vírusellenőrző program fut a számítógépen, állítsa le teljesen (ezek a szoftverek olyan rendszerterületeket blokkolhatnak, amit a program telepítűés közben használ.) Ellenőrizze, hogy a számítógép neve csak angol karaktereket, betűket és számokat tartalmaz-e, hogy ne legyen hosszabb 10 karakternél és ne tartalmazzon szóköz(öke)t. (Telepítés után ne változtassa meg a gép nevét!). Olvassa végig a telepítési útmutatót és nézze meg, hogy a telepítés helyén rendelkezésre áll-e a leírásban megadott méretű szabad lemezterület.

4. Mit kell tennem a telepítés után kapott üzenettel? Hogyan aktiváljam a programot?
A telepítés befejezésekor a program egy "indító üzenetet" készít, amelyet valamilyen adathordozón - floppy lemezen vagy PEN drive-on - be kell vinnie az illetékes Megyei Közlekedési Felügyelethez amikor legközelebb igazolólapot és plakettet vesz fel. A program a felügyelettől kapott válasz üzenet beolvasása és feldolgozása után válik működőképessé.

5. Hogyan tudok új ügyintézőt/tanúsítványadót felvinni a programba?
Ezeket a jogosítványokat a Közlekedési Hatóság adja ki. A legközelebbi üzenetváltásnál a feljogosított adatai automatikusan felkerülnek az adathordozóra. Az üzenetek betöltése és feldolgozása után az új feljogosítottak adatai is megjelennek majd a programban.

6. Miért nem tudom újratelepíteni az FVH programot?
Mert egy újratelepítés letörölné a benne tárolt adatokat, amelyek a Közlekedési Hatóság tulajdonát is képezik és a jogszabályban megadott időtartamig a felülvizságó állomás köteles azokat megőrizni.

7. Mit tegyek, ha tönkrement a winchester a gépemben?
Értesítse az illetékes hatóságot és szervizszolgálataunkat a hibáról. Ha az utolsó igazolólap és plakett állomány betöltése után készített mentést a programról, akkor a mentett állomány visszaállítása lehetséges. A mentés után bevitt adatokat a Hatóság útmutatása alapján kell pótolni.
Korábban mentett archív állományból csak az ügyfél adatokat tudjuk helyreállítani, amennyiben Ön erre igényt tart.

8. Mit tegyek, ha a program működési hibát jelez?
Ismeretlen eredetű hiba esetén hívja segítségül Szerviz Vonalunkat (06-1-410-4544), ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.


további üzemeltetéssel kapcsolatos kérdések